torsdag 17 februari 2011

BAAAAAKSUZ!!!!

Har umgåts med nära å kära sen i Söndags å haft det riiiiktigt mysig å framför allt trevligt....
Men så kände jag igår... näääää...
nu e det dags å sova hemma.... 

Man ...  eller JAG föreställte å trodde att det va jag tv:en, godis å soffan som gällde .. men neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inte nog att jag får inte sova vid ng enstaka tillfälle ng extra timme....  pga att det borras, bankas å härjas ute....... okej ...   då fuckar mina mornar ..
men vaaa faaaaaaan ....  fuckade ur totalt igår......

Först satt jag feeeett irriterad å till å från skrek genom fönstret att dom skulle bancka å borra..
 (å då va klockan runt 18.30)
kl 19 .43  sick jag sånt satans utbrått så att stackars grannarna trodde säkert att den va jordbävning  av alla vibrationer, hur mkt å hårt jag skrek
Å idiot komentaren jag fick tillbaka fr dom..... eller först lekte dom ng lek som va på 4 års nivå....
där dom stod knapt 5 m ifrån å repeterade det jag sa....

å sen frågade..  vadå.... ska du sova..... *booom, kraaash, facka ur*
NEEEEEEJ JAG VILL HA LUUUGN Å ROOOOOOOOOOOOO!!!!

å vad fick jag för komentar tillbaka...  ome.. vadå rå....
bla, bla, bla....

Vilken BAAAAKSUZ jag e ... av alla dagar så ska jag sova hemma på den abolut värsta möjliga dan
bläääääääää :S
Å mongo jag e ..  så satt fucking ilskan kvar sen...   å fick inte en bra natt sömn.......
sååååå....  varför åkte jag hem?????
för att bli ännu tröttare å irriterad... hahahahahahahahahahahahahhaha
å jag juste ...  för att ej förglömma.. å stöka till lite
hahahaahahahahahahhahahahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar