tisdag 21 december 2010

hmmmmm :S

Oooookej??????  Hur i helvette ska detta gå???? :DDDD
Vesna-ADHD-PMS-omringad av idioter-abstinens över örona.........
hahahahahahhah

massa onödig frustration lite här var å stans.... $$, <3, home, work.. u name it..... holidays.... Chistmas and picka matarina...
ahahahhahahahhahahahahahha

de e veeeeerkligen inte världens bästa tidpunkt å sluta RÖKA.....men som "Kerstin" skulle sagt...
   1-2-3 NU KÖR VI!!!!
det finns ALDRIG  en bra "tidpunkt" och sluuuuta röka!!!!!

tyyyyyycker riktigt synd om er som e tvungna å handskas å stå ut me mig....sååå... nu har jag varnat er... så kom inte sen å beklaga er. Ni som aldrig har varit me om detta me mig förut.... Så kan jag bara säga att jag blir ingen vacker syn...  å fan e det inte för att jag blir ett socker å kakmonster....   det e för att jag förvandlas till en HÄXA...  på ett swwwiiiiiiiiiisshhh...... poff..... å den lilla rara Vesna försvann bara sådär.. hahahahaha
hahahhahahahahhahahah

ska inte ta ut ng i förskott....  detta e ju bara första dagen... den värsta e nog den 3:e el  5:e  om jag mins rätt.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar