fredag 24 december 2010

vad jobbar du me???

När folk (utomstående) frågar mig vad jag jobbar me, så e jag självklart jätte ärlig och svarar vad jag jobbar med, och vad jobbet innebär....  Och svaret dom får låter jääätte seriöst och vettigt, ena med det tredje...
När kompisar och vänner fråga, hur det är på jobbet, så svarar jag, fett soft!!! Det är skit softa grabbar, jag jobbar me, skit roliga och trevliga. Men när dom frågar.. Vesna ...  Vad gör du på dagarna...
Om det e ng som känner mig bra....  så säger jag .. ja du ....  jag går runt, trakasserar folk, hotar och skriker på ungar, sitter på FB, driver mina chefer till vansinne.... å spenderar "företagets" pengar...  bara för att jag har tråkigt ..Och en av mina duktiga meriter är...  vandalism och skadegörelse på arbetsplatsen
Hahhahahahahahahah :DDDDDDD

Skämt åt sido;)
men...  detta har jag ägnat mig i förra och förrförra veckan, i mån om tid, dvs  mellan allt FB:eande och trakassering ...  




Fatta detta ... jag har målat Toaletter helt friiiiiii villigt!!!!!!!
hahhahahahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar