onsdag 12 januari 2011

"baksuz" eller vardag??

Haft en så sjukt nice dag ;) Vist den började inte världens bästa...  vart väkt av en arb kompis...  å jag märkte....  att jag va grooooovt försenad.... ops... men ingen fara ;) Fint folk kommer alltid sen... *ASG*
Men sen... tog jag vara på ADHD fördelarna...  å jobbade grymt efterktivt...   men lite för mkt.. skulle jag tro ;) i stället för att gå hem å packa, vila och sova eftersom jag ska vakna runt 3.30 i morgon bitti...  så nej ... jag va bland dom sista som drog fr jobbet .. dvs .. efter min arb tid....
sen.. på väg hem till farsan så träffade jag på "lill brorsan" som jag inte har sätt på åradar <3 <3 <3
Kan man tänka sig att så lite kan göra så lite ;)

Och hos farsan...  så va det självklart "lite-snabb-käk"
och inte faan va det snabb makaroner eller pytt i panna...
fan farsan skulle nog MÖRDAT alla om det ens tillagades ng sånt i hans hem...


Entrecôte vad annars ;)








hade hur trevligt och mysigt som helst...  men självklart ska farsan fucka upp det som vanligt... så att jag undrar hur stor idiot jag e egentligen som kan ens tro att jag kan gå dit utan att bli arg, besviken, förbannad eller ledsen.... hahhahahahahahaha men, men så e det när man heter Vesna och inte Smart ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar