lördag 15 januari 2011

nikotin fri

 Nu på Måndag har jag varit rökfri i heeeela 4 veckor :S
Och ändå...Så lyckas jag tänka på... Cigg.. Heeeeeeeela tiden!!!!
Oj .. Perfekt, T-banan kommer om 3 min, jag hinner röka undertiden...
Aaaahhaaaa ...  Ja juste .,,. jag har slutat röka ju ... *besvikelse*
Går runt med 4 tändare i väskan, har ett packet cigg i lådan...   å jag vägrar slänga dom...
Okej????  Och det va en heeeeeel månad sen jag slutade röka....  Fattar inte ens själv hur jag tänker ... 
Och vette fan häller VARFÖR jag slutade, fattar ingenting just nu ... ahhahahahah

Nu har jag slutat snusa oxå...  *skriiiiiker*
(har lovat mig själv att bli heeeelt NIKOTIN FRI.. inga tuggummi, plåster ..  eller ng sånt skiiit...)

Å bara därför så kände jag mig tvungen att gå igenom mina väskor och jackan och kolla...
hur många snus dosor jag har....  5 jäääävla st har jag ...  okej ...  alla är inte nya eller hela..
men 5 jävla st!!!!! 2 st oöppnade!!!! ....  
Blir trött på mig själv i bland.....

Vet bara en sak...  Faaaan detta e inte roligt för 5 öre just nu ...  Och en till sak vet jag egentligen....
"Råkar" jag börja röka igen... av ng anledning....  vilken som hällst ,....  
Så kommer jag ALDRIG och sluta röka, fler gånger!!!!! Aldrig någonsin!!!!
Graviditet, sjukdom, dötsfall...   skiiiiiiiiiter i vilket!!!!!!!!
Utsätter mig inte för detta fler g än så här...

Detta e 4:e g. jag slutar.......
 Och SISTA ;)

2 kommentarer:

  1. du e JÄTTE duktig :) fortsätt kämpaaaa <3

    SvaraRadera
  2. taaaaack :D
    men det e iiiiiiiiinte rooooligt!!!!
    inte ett dugg!!!

    SvaraRadera