lördag 22 januari 2011

med ljusets hastighet...

Damn säger jag bara!!!!!!!!

Ett dygn har 24 timmar,  och fyra dagar har 96 timmar...  å på tal om 96...  så tror jag faaaaane mig att......

Om jag samlare ihop allt jag har varit me om, denna vecka.... mina känslostormar (dvs  skratt, grått och ilska), mina "a-ha upplevelser", allt jag har lärt mig (både om mig själv och under kursen), fått mina luftslott/mina egna "påtvingade lögner" SPRÄNGDA!!!! .......
Så är talet 96 eeeeextreeemt lite!!!!!
Jag är extremt impulsiv, intensiv och tyvär väldigt destruktiv speciellt om jag inte mår bra.....
Som i sin tur,leder ofta till konsekvenser, tyvärr....
Meeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!!
Det finns en bra sak me det oxå...   å det  e om man e liiiiite föööööör intensiv, så som jag är..... Då tröttnar man jäääääääääääätte fort på saker och ting ...  å vill ha nya mål, nya händelser...  T O M NYTT MÅENDE!!!

Fuuuuuck vad jag geggar å har geggat...   Så att det har kunnat gått riiiiktigt illa...  Men......
 Får se till å göra som **** brukar säga, sluta va så hård mot dig själv å se det bra du gör....
...   Dvs 
Vara realist (se den riiiiktiga sanningen och inte den sanningen som mina känslor har uppfattat),
Sluta "slå på mig själv" (dvs, ge mig själv en feeeeet lavett å ställa frågan till mig själv..
-Va faaaan e det du tror att du är, Gud, dator eller Den Allsmäktige eller va faaaaaan då???
Att kunna se det BRA saker jag gör och har gjort (och det spelar ingen alls roll om dom e bara 2 eller 200),Att kunna se mina FINA egenskaper och inte bara dom dåliga, å det gäller och se det fina å bra med och hos andra oxå!!!!!!

Har gått runt och mått piss, skiiiiiit och fuuuucking fördjäääävligt ett bra tag nu ....
Varför???? jooo ...   för att jag vääääääääägrar erkänna 1. att jag mår dåligt 2.att jag mår dåligt 3. att jag mår dåligt.. men på annat sätt... 4.att jag blir berörd å det utan fri vilja 5. väääägrar erkänna för mig själv att jag har känslor och är en extremt känslig person dessutom!!!!
hahahhahahahahahhahahahhahahahhahaha

bla, bla.. bla bla bla



detta skriver jag egentligen inte för att ng  ska få reda på det ....   men känner att jag e tvungen å skriva/säga det ...   så skiter jag i vilket .. detta e min blogg .. å jag skiiiiter i vilket  om ng ser, tycker, tänker eller säger om det....
skriver detta  för min egen skull!!!!!



Såååååå.....

Hej hopp, pille snopp, and fuck off

nu ska jag kolla på ng film...   tror att den e till å me "baaajs"
men vad spelar det för roll ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar